Brev:
Sove vaner - 15 mdr.
3. juni 2009
Alder:
15 mdr.
Sove vaner - 15 mdr.
Hej..
Jeg er i tvivl om hvor meget søvn et barn på 15+ mdr har brug for..
Ligeledes hvordan det normalt er fordelt på en dag..
antal timer og lure..
Tusind tak for en super brevkasse
Venlig hilsen
Charlotte