Brev:
Mad, hvad må jeg give?
3. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Mad, hvad må jeg give?
Hej Helen...
Min datter er nu 16 uger gammel..
Jeg er begyndt og give risgrød, men kan ikke finde ud af hvor meget jeg skal give og hvor mange gange, og hvor lang tid der skal gå før hun skal have mad. Jeg har også købt økologisk yoggi, som jeg gerne vil give...
Vil du gerne lave en anbefalet madliste til min datter.. Jeg øver stadig på og give min datter og give modermælkastatning.
Hilsen Arzu.