Brev:
Vælling til min datter på 4 mdr.
11. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Vælling til min datter på 4 mdr.
Hej
Jeg vender nu tilbage igen, jeg har brugt dine råd ganske mange gange, og vil lige fortælle at Anne som har haft store maveproblemer, nu har det fint.
I påsken da, hun var 4 mdr. gik det faktisk over fra den ene dag til den anden. Hun tager nu også på som hun skal 200 g om ugen. Jeg ved ikke om det er fordi, jeg er begyndt at give hende 100 ml vælling i døgnet, jeg ammer stadig fuldt ud. Men flasken får hun lige inden hun skal i seng. Det er som om hun ikke mere er så interessert i bryst, og hun følger mig meget intenst, når jeg spiser og drikker. Er hun ved at være klar til skemad?
Nå, men mit egentlige spørgsmål er om jeg må blande købevælling op med mme eller skal det blandes op med vand?
Jeg tænker her, at hvis jeg blandet det med mme, så får hun jo lidt ekstra, hvilket hun har brug for, men så får hun jo også dobbelt jern?
Tusinde tak for alt det slid du putter i denne brevkasse.