Brev:
Vil ikke sove i dagstimerne - 1 mdr.
5. juni 2009
Alder:
1 mdr.
Vil ikke sove i dagstimerne - 1 mdr.
Hej Helen
Vi har haft stor gavn af dit råd omkring at svøbe. Det har bragt putte tiden om aftenen ned på en time.
Svøb og shhh lyde virker dog ikke om dagen. Vores lille Emma holder sig vågen i 10 timer i træk og vi kan ikke få hende til at falde rigtigt i søvn.
Hun kan ligge lidt og små sove på armen, men så snart hun bliver lagt i liften skriger hun igen. Hun bliver taget op når hun græder, hun får mad, vi går tur med hende, og hun bliver puttet...men hun vil ikke sove ...
10 timer er for meget for sådan en lille en... hvad gør vi forkert og er der noget vi kan gøre?