Brev:
Hjælp til at sove igennem om natten
5. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Hjælp til at sove igennem om natten
Hej Helen
Jeg har lige fået et super svar fra dig vedr. at få min søn til at sove længere eftermiddagslure, som jeg glæder mig til at afprøve (har testet en gang i dag med succes!). Så nu bliver jeg nød til lige at få nattensøvnen med :-)
Vi putter ham normalt ved 20 tiden, men det afhænger af hvornår han har sovet sin sene eftermiddagslur og hvor træt han er. Han får et bryst til at sove på ligegyldigt hvornår han sidst har spist. Oftes vågner han igen ved 23.30 tiden og han får endnu et bryst, så sover han til 03 tiden og han ammes med et bryst igen og så sover han ca. til kl. 5.30. Nogengange sover han lidt længere imellem, men det er som vinden blæser.
(Han er 100% brystbarn)
Har du en god idé til hvordan jeg kan få lidt flere sammenhængende timer om natten?
De bedste hilsner
Bruun