Brev:
Sover han nok?
11. maj 2004
Alder:
2 mdr.
Sover han nok?
Hej brevkasse
Vi har en søn på knap 7 uger som jeg er bekymret for om sover for lidt. I løbet af dagen dvs. fra kl 6 til puttetid sover han på en god dag 5 timer fordelt over dagen. Om natten sover han fra ca. 22/23 - 6, selvfølgelig med amning ind imellem. Er det nok?
Om dagen forsøger jeg at putte ham, når jeg synes han virker træt, men oftest uden held - falder dog i søvn ved en gåtur men vågner igen hurtigt.
Det er som om han ikke vil overgive sig til søvnen på trods af tydelig træthed - er der noget vi kan gøre for at hjælpe ham?
Hilsen Katrine