Brev:
Maveproblemer? - 2 mdr.
11. maj 2004
Alder:
2 mdr.
Maveproblemer? - 2 mdr.
Kære Netsundhedsplejerske
Jeg har en dreng på 2½ måned, som ellers er en meget nem dreng.
Men ca. 2 gange om ugen får han en frygtelig skrigetur, det starter som regel ved 18 - 19 tiden og varer til 20 - 21. Han skriger utrøsteligt og man kan se at han har ondt.
Det eneste der hjælper er at gå med ham på armen, hvor han ligger på maven eller lægge ham på puslebordet og tage bukserne af ham.
Jeg troede først at det var luft i maven men nogle gange går det over uden at han har fået pruttet. Det skal siges at han kun har afføring ca. 2 gange om ugen, og han bliver ammet.
Jeg har prøvet at undvære kaffe, det hjalp ikke. Kan det være min rygning? (jeg ryger 8-9 om dagen).
Det værste er næsten at det går ud over min store dreng på 2½ år, som der så ikke er tid til.
Med venlig hilsen
Marianne