Brev:
Vil ikke sove om dagen ...fortsat
7. juni 2009
Alder:
1 mdr.
Vil ikke sove om dagen ...fortsat
Hej Helen
Du svarede fint på mit brev om Emma der ikke sov godt om dagen. Jeg kunne forstå, at jeg skulle have skrevet lidt om Emmas spise vaner mm.
Emma bliver ammet og ammer meget. Hun spiser meget tit og ammer som du beskriver. Emma tager ca. 150g til 200g på om ugen.
Vores sundhedsplejeske forslog, at mit hustru måske var for overbeskyttende hvilket Emma kunne mærke og ikke rigtigt kunne falde til ro.
Vi har været til lægen flere gange med Emma og hun er sund og rask og vokser som hun ellers skal og udvikler sig fint.
Vi har fundet bogen "Sov igennem uden gråd" deri er der nogle forslag til sove rytmer mm. Jeg håber lidt på at vi kan løse vores udfordringer med en mere fast hverdag?
Mht. fødslen som du spørge til. Så gik alt meget meget fint. Hun blev født helt uden hjælpe midler, dog med epidoral. Hun fik 10 på apgar og presseveerne stod kun på i 35 minutter - så var lille Emma født.
Jeg tror derfor at min hustru og jeg skal lære at lære Emma og sove...
Med venlig hilsen,
Michael