Brev:
Torskerogn
7. juni 2009
Alder:
10 mdr.
Torskerogn
Hej Helen
For at få mit barn til at ville spise torskerogn – har du så en idé til hvad man evt. kan blande sammen med torskerogn, så den ikke dufter/smager så meget af fisk? Han vil pt. ikke spise den ”rå”.
TAK
Med venlig hilsen
Lone