Brev:
Lægger hovedet på mors arm
7. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Lægger hovedet på mors arm
Hej Helen.
Når Valdemar sover inde i vores seng, kan han rigtig godt lide at lægge med hovedet højt.. f.eks. på min overarm. Men er det godt for hans nakke? Og hvad med pude?
Det er ikke hele tiden at han ligger sådan, jeg plejer at fjerne min arm når han er faldet hen, fordi jeg er bange for at han skal få ondt i nakken af det..
Venlig hilsen
Maibrit