Brev:
Starte med fast mad
8. juni 2009
Alder:
3 mdr.
Starte med fast mad
Kære Helen,
Tak før dine riktigt goda svar. Jeg bor i Afrika og sætter stort pris på din hjælp.
Jeg har en tvilling som ikke riktigt kan finde ud af at sutte på flaske og han spiser riktigt lidt vid bryst også. Efter at ha besøgt en børnelæge i sydafrika har han sagt at jeg kan starte med fast mad.
Jeg har købt Nestle cerelac rice med melk og en anden type Purity også rice cereal men uden melk. Hved du vilken det er bedst at bruge? Jeg er også i tvivel om hvad meget jeg skal starte med at ge og hvad tit? Skal jeg også ge vand? Findes det også andre ting jeg skal tænke over når jeg ger ham den slags mad?
Mange tak før svar!