Brev:
Sutteflaske og teknik
11. maj 2004
Alder:
3 mdr.
Sutteflaske og teknik
Min søn er nu 3,5 mdr. gammel og vi vil gerne suplere op med sutteflaske, da han ikke bliver mæt nok af modermælk alene.
Problemet er bare at han ikke vil have den. Han kan ikke finde ud af det!!
Hvordan kan vi få ham til at drikke af den? Han tykker bare på den.
Vi har prøvet med alle mulige flasker og sutter (avent, nuk, matas...)
Han vil heller ikke have en sut.