Brev:
Putte- og vågnetider
8. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Putte- og vågnetider
Hej Helen.
Ja så skriver jeg lige igen igen ;)
Først kommer der lige lidt fakta:
Valdemar skal starte i dp d. 16. august (14 mdr). det bliver rigtig godt for ham at komme ud blandt andre børn.
jeg skal starte på uddannelse til sep og regner med en hverdag der ca hedder: 8.15 - 14/15.
min mand har meget skiftende arbejdstider. nogle gange møder han 8.30 og andre gange først kl 11.30 eller kl 16.00.
Jeg har læst en bog af Magrethe Brun Hansen, hvor hun skriver at det er vigtigt at børn kommer op og i seng samme tid hver eneste dag.
Mit spørsgmål er: hvor vigtigt er det i dine øjne??
Sagen er nemlig at det nok bliver meget forskelligt hvornår Valdemar bliver afleveret i dp.
hvis jeg skal aflevere ham (det bliver nok sjældent) skal han op ca kl 06.30. men skal Anders aflevere ham kan han vente med at komme op til kl 07 eller når han vågner af sig selv.
altså der er intet problem i at han bliver vækket hver morgen kl 06.30, men tænker at det må være dejligt for ham at sove ud hvis han alligevel først skal afleveres måske kl 09.
putningen vil vi så bare tilpasse de forskellige dage og se hvornår han er træt. men det vil self også påvirke hans lur(e) i dp.
Venter spændt på svar.
Venlig hilsen
Maibrit