Brev:
Kan fladt baghoved rette sig ind?
13. maj 2004
Alder:
2 mdr.
Kan fladt baghoved rette sig ind?
Jeg har læst et indlæg om fladt baghovede og har dermed til dels fået svar, yderligere vil jeg gerne vide, om det flade hoved kan rette sig ind med alderen efterhånden som hovedet vokser eller om fladheden tværtimod kan blive mere udtalt, da det er tydeligere på et større hoved. Har nemlig hørt begge dele.
Jeg døjer jo lidt med dårlig "morsamvittighed" fordi vores søn har erhvervet sig fladt baghoved.
Samtidig vil jeg gerne vide om Kraniosakralterapi kan hjælpe, dette har jeg hørt delte meninger om, hvad er dine erfaringer?