Brev:
1 lur dagligt
10. juni 2009
Alder:
13 mdr.
1 lur dagligt
Kære Helen
Håber, at du har mulighed for at hjælpe.
Indtil nu har vi kørt følgende rytme:
7 morgenmad
9 formiddagsmad
9:30 – 11:00 sove (jeg har vækket dem)
12 frokost
13:30-14:30 sove (jeg har vækket dem)
16 eftermiddagsmad
18 aftensmad
20 + 23:30 flaske
Jeg er netop begyndt på at lægge dem til at sove efter følgende plan, da vi havde store problemer med at få dem til at sove om aftenen (sov først 21:30) og natten. Caroline var også enormt svær at lægge om eftermiddagen, hvor vi brugte en ½ time på det pr. gang.
7 morgenmad
9 formiddagsmad
11 frokost
11:30 sove-13:30
14 mad
16 lidt mad
18 aftensmad
20 + 23:30 flasker
Denne plan gør dog, at de er fuldstændig uoplagte til frokost, da de er trætte. Det er vigtigt for mig, at Caroline har appetit til frokost pga. vægtproblemer. Synes det er svært i denne overgangsfase, hvordan jeg tackler det og får dem til at være interesseret i frokost. Caroline er klar men træt om formiddagen, Nikolai vil sove om formiddagen.
Har du et forslag til en dagsplan med 1 lur? Eller bør jeg bibeholde to lure og så vække dem efter 1 time pr. gang - eller er det forkert at vække dem?
Tak for hjælpen.