Brev:
Mængde af grød
10. juni 2009
Alder:
5 mdr.
Mængde af grød
Hej Helen,
Så skriver jeg lige til dig igen ;o)
Din sidste besvarelse til mig vedr. mistet interessen for grød, hjalp mig rigtig meget!!
Nu spiser han med stor lyst igen ;o)
Nu har jeg bare lige et andet spørgsmål vedr. grød....
Hvor mange dl. må min søn få af gangen?
I 1 uge har han fået ca. 1 dl. grød + frugtmos som topping 2 gange dagligt (vil prøve grøntsagsmos til aften én af de kommende dage). Men nogle gange kunne han sagtens spise mere.... Skal jeg vente lidt endnu med at øge mængden eller skal jeg evt bare lave 2 dl.?
Samtidig med hans store lyst til grød igen, har han fået meget hård afføring... kan se på ham, at han har lidt problemer med at komme af med det.
Har derfor givet ham sveskemos som topping nogle gange. Men er det kun lige i denne overgangsfase at man kan forvente hård mave, indtil maven har vænnet sig til den faste føde?
Endnu engang mange tak ;o)
Med venlig hilsen
Anja