Brev:
Fødder
13. maj 2004
Alder:
11 mdr.
Fødder
Først, tak for dine tidligere svar, som altid er du en stor hjælp.
Min pige på godt 11 måneder er jo så småt begyndt at stå op til alting. Jeg er lidt bekymret over, at når hun går rundt om sofabordet er hendes højre fod helt skæv (den går ud af) når vi går med hende, altså holder hende i hænderne går højre fod også ud af, men dog ikke så meget. Er dette naturligt og vil det langsomt ændre sig eller bør vi gå til lægen?
Det skal også siges at hun allerede fra omkring 4 måneders alderen var hun glad for at gå, men vi holdte det tilbage, da hun var jo alt for lille. Men sjovt nok er hun ikke så vild med at gå nu. Hun er en meget forsigtig pige.
Rigtig varme hilsner
P.s hun kravlede da hun 8 måneder