Brev:
Vækstkurver
13. maj 2004
Alder:
3 mdr.
Vækstkurver
Hej
Min datter er 11 uger gammel, vejede ved 9 uger allerede lige knap 6 kg med en længde på godt 60 cm. Jeg ammer hende fuldt.
Jeg har ledt efter de berømte vægt/længde kurver, men uden held. Det forekommer mig, at hun er meget stor af sin alder; iøvrigt har hun også et stort hovedomfang. Har dette nogen betydning?
Ved fødslen vejede hun 3820g, altså stor, men ikke voldsom!
Kan du kommentere?
Mange tak,
Merete