Brev:
Spiser ikke nok
12. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Spiser ikke nok
Hej Helen.
Min datter på 4 mdr (hun er fra den 25/1 09) er nu begyndt ikke rigtig at ville spise noget den seneste uge, hun spiser ca 500ml mme i døgnet, og en lille smule frugt mos og katoffelmos, risgrød vil hun ikke rigtig have ..
Hvad kan det være der gør det? Jeg er utrolig fustreret over jeg ikke ved hvad der er galt og hvad jeg kan gøre for at ændre på det
Håber virkelig du kan hjælpe mig