Brev:
Morglad dreng - 12 mdr.
14. juni 2009
Alder:
12 mdr.
Morglad dreng - 12 mdr.
Hej Helen.
Valdemar er bare blevet rigtig morkjælle.. han vil være hos mig meget af tiden og det er tæt på at kun jeg kan putte ham.
far dur også lidt, men mest til leg.
Hvis jeg ikke er hjemme, er der absolut intet med ham.. MEN hvis han ved at jeg er hjemme, f.eks. i et andet rum, ja så er det igen kun mor der dur.
Det er hårdt for min mand at blive afvist (selvom han nu tager det rigtig pænt) og det er hårdt for mig, at det altid er mig der skal være på. Som regel efterlever vi hans ønsker om at det er mig han er hos, men nogle gange bliver vi også lidt stædige og så er mor ikke til rådighed :)
Ved egentligt ikke hvad mit spørgsmål er, vil måske bare gerne bekræftes i at det er normalt og høre hvordan vi bedst kan hjælpe Valdemar igennem denne fase.
Venlig hilsen Maibrit