Brev:
Overtøj og skrigeri
13. maj 2004
Alder:
5 mdr.
Overtøj og skrigeri
Hej
Jeg er en lidt fustreret mor til en datter på 5mdr. som simpelthen bliver hysterisk/ulykkelig hver gang hun skal have overtøj på (når hun skal ud og sove lur).
Jeg bliver selv lidt ked af det og prøver at trøste, lave grimasser men intet virker, hun græder så i 2-3 min og falder så i søvn.
Er det normalt?
Kan jeg gøre noget, så hun ikke syntes det er så forfærdeligt?
Med venlig hilsen
HS