Svar: Overtøj og skrigeri
13. maj 2004
Alder:
5 mdr.
Kære HS
Det er normalt at børn kan reagere voldsomt over at få tøj/overtøj på, sandsynligivs fordi bevægeligheden mindskes i meget tøj. Samtidig er din datter også træt, når hun skal ud og sove, så hendes tolerance er ikke så stor.
Heldigvis går vi jo den varme tid i møde og dermed er behovet for meget tøj mindre. Jeg er derfor sikker på at tiden vil arbejde for jer.
Nu hvor det er varmt kan du efterhånden gå over til en trøje evt. en fleecetrøje eller lignende og så en dejlig dyne over. Hvis hun har meget hår og virker varm når hun sover ude, og i øvrigt står i læ, så kan du sandsynligivs også undvære huen, som børn ofte protesterer over. Det skal nok gå:o)
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske