Brev:
Natteroderi på ferie
14. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Natteroderi på ferie
Hej Helen,
Saa er vi her igen - fra Spanien, derfor de gammeldags ae, oe og aa :o)
Vores datter er den sidste lille uges tid vaagnet op om natten og vaeret utrolig ked af og naesten utroestelig. Meget mod vores egentlige principper er det for det meste endt med, at hun har sovet i mor og fars seng, fordi hun hele tiden begyndte at graede igen, hvis vi proevede at laegge hende over i sin egen seng.
Vi er selvfoelgelig opmaerksomme paa, at det kan vaere mareridt - og vi tror ogsaa, at hun er ved at faa en af fortaenderne i overmunden. Men er der noget vi kan goere for at afhjaelpe det?? Er der noget, vi skal vaere saerligt opmaerksomme paa paa dette udviklingstrin?? Er det helt normalt, at de vaagner storgraedende op hver aften/nat i 5-6 naetter i traek (for det er nyt med hende - tidligere en el to naetter, men aldrig saa laenge)??
Som sagt er vi paa ferie, men vi havde vaeret afsted i en lille uge, foer det startede - og vi har en fast base hernede, saa vi farer ikke meget rundt. Hun er dog begyndt at kravle noget mere (har tidl primaert mavet sig frem) og vil gerne op at staa ved alting nu.
Haaber du endnu engang har et svar til de let bekymrede og soevndepriverede foraeldre :o)
Med venlig hilsen
Mette