Brev:
At kravle
15. juni 2009
Alder:
8 mdr.
At kravle
Kære Helen
Vores yngste datter, der fylder 9 måneder i slutningen af måneden, har aldrig været videre glad for at ligge på maven, og er det fortsat ikke. Jeg forsøger at lægge hende på maven hver dag med noget spændende nyt legetøj foran hende, men der går max 5 minutter, før hun græder og er tydelig utilfreds. Hun kan godt trille selv, men gør det kun sjældent.
Nu har hun til gengæld lært at sidde selv, og det er tydeligt noget hun nyder.
Min bekymring er dog, at hvordan skal hun lære at kravle, når hun slet ikke vil ligge på maven og heller ikke rigtig triller?
De bedste hilsner,
Mor til 2