Brev:
Højde og vægt
13. maj 2004
Alder:
12 mdr.
Højde og vægt
Hej
Da jeg forgæves har forsøgt at finde egnede kurver ang. børns vækst, prøver jeg nu her hos dig.
Det drejer sig om min datter på 12 måneder, der vejer 8.6 kg og måler 72 cm, er det for lidt?
Hendes fødselsvægt var 3600 g og 52 cm. Da hun var fem måneder vejede hun 7000 g og var 62 cm.
På forhånd tak.
Tina