Brev:
Luft i maven - 1 mdr.
13. maj 2004
Alder:
1 mdr.
Luft i maven - 1 mdr.
Vi har en søn på 6 uger, som lider af luft i maven/mavesmerter.
Han vejede 2800g. ved fødsel til normal tid, ved 5 ugers undersøgelse 4800g (tager fint på ). Han kommer kun af med sin afføring hver 7 - 10 dag, ser normalt ud (gult-grumset). Han prutter meget, og det lugter meget grimt, han vrider sig meget og trækker hans ben op under sig, han er utilfreds det meste af tiden.
Vi giver ham mylicon, har prøver Lactulose uden held (får mere ondt i maven) vi bruger sukkervand i stedet for. Vi pakker ham ind i et varmt tæppe. Vi cykler meget med hans ben/giver mavemassage, han får zoneterapi ca 1 gang om ugen og han har været til behandling hos en kiropraktor 4 gange (skal igen om 1 uge).
Hvad kan man ellers prøve for at hjælpe vores lille søn? Han har ondt!