Svar: Luft i maven - 1 mdr.
13. maj 2004
Alder:
1 mdr.
Bliver jeres søn ammet?
Hvis du ammer, så kan det være at du skulle overveje om du spiser et eller andet, som han får ondt i maven af. Det kan være kaffe, løg, stærke krydderier, chokolade, kål, jordbær mv.
Hvis der er et eller andet, som du indtager næsten dagligt i større mængder, så kunne du prøve at fjerne dette i en periode på ca. 14 dage og se om der sker en ændring.
Hvis du giver flaske, så kan du prøve at skifte til en anden form for erstatning.
Ellers synes jeg at du skal tale med din sundhedsplejerske om det, idet hun kan se jeres søn og derfor bedre vurdere, hvad der er tale om.
Fortsat held og lykke med det hele.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske