Brev:
Vælling til nat
16. juni 2009
Alder:
6 mdr.
Vælling til nat
Hej Helen.
Min datter bliver 6 mdr. her den 23 juni og jeg er lige begyndt at give hende vælling til nat, jeg ammer hende stadigvæk et par gange om formiddagen og en enkelt gang om eftermiddagen og jeg plejede så også at gøre det til nat, men er gået over på vælling i stedet bare for at se, om hun så ikke ville sove lidt længere, og nu sover hun fra 22-08 så det er skønt. Derudover får hun grød til middag og aften.
Mit spørgsmål går på om det er fint nok at give vælling, jeg har hørt fra rigtig mange at børn skulle blive rigtig tykke af vælling er det sandt? Eller er det lige så godt som fx modermælkserstatning?
Derudover har jeg overvejet at begynde at lave havregrød til morgen, kan jeg godt begynde på det nu og skal hun så have det lige når vi står op ved en otte tiden?
På forhånd tak for svaret :-)