Brev:
Hidsig pige
16. juni 2009
Alder:
20 mdr.
Hidsig pige
Hej Helen
Min ene tvillinge-pige Freja har et meget hidsigt temperament...
Jeg vil bare lige høre, om det her er helt normalt :-)
Freja har det med at blive stiktosset over småting - fx hvis der er noget, jeg siger, hun ikke må - så kaster hun sig sommetider "bagover" - skriger som en vild - kan finde på at banke hovedet ind i døren etc, hvis hun er rigtig gal.
Hun siger NEJ ufattelig mange gange på een dag :-) Også meget vredt...somme tider...
Hvis man bare føjer hende hele tiden, er hun en lille engel....men gør man bare det mindste galt i følge hende, går hun fuldstændig bananas på een :-)
Jeg synes mange gange, det er rigtig svært, når hun bliver så gal...Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal stille op. Og jeg går bare og tænker på, hvornår de raseriudbrud stopper. For tænk hvis hun stadig er sådan, når hun kommer i børnehave...Hun vil jo få masser af NEJ'er gennem sin opvækst :-) hvornår mon alt dette stopper? Og hvad er grænsen for det normale hidsige temperament - og det unormale...
Bedste hilsner