Brev:
Min datter vil ikke spise fast føde - 9 mdr.
18. juni 2009
Alder:
9 mdr.
Min datter vil ikke spise fast føde - 9 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en datter på 9 måneder som ikke vil spise fast føde, men jeg står i det problem at mælken ikke mætter hende mere.
Hun sover ikk igennem mere, er pyldret hele tiden og man kan mærke at hun er sulten. Hun er på flaske og har været fra start af.
Jeg har prøvet at tilbyde hende ALT tænkeligt. Hver gang vi andre i familien spiser så bliver hun tilbudt flere gange under måltidet og ca hver time tilbyder jeg hende noget.
Hun kan godt finde på at tage en mundfuld af noget kartoffelmos f.eks men efter den mundfuld vil hun ikke mere. Hvis jeg bliver ved med at tilbyde hende noget bliver hun sur og gal og skubber min hånd væk.
Jeg er meget bekymret da hun allerede har tabt sig 800 G pga dette.
Jeg er i vildrede og tænker ikke på andet efterhånden.
Hun skal starte i dagpleje her til Juli og vil jo også gerne hun kan sidde og spise med de andre børn.
Håber du har et godt råd.
Venlig hilsen Diana (en meget fortvivlet mor)