Brev:
Koge vand
20. juni 2009
Alder:
6 mdr.
Koge vand
Hej Helen
Tak for dit sidste svar vedr tandbørstning. Vi er i fuld gang og min dreng kan heldigvis godt lide det.
Min søn er nu godt 6 mdr og mit spørgsmål lyder på om jeg stadig skal koge det vand han skal have?
Han får fast føde 3 x dgl og 3 mindre flasker. Vi tilbyder ham jævnligt vand som er kogt og nedkølet.
Mange hilsner
Marianne