Brev:
Vil ikke sove til nat ...
20. juni 2009
Alder:
6 mdr.
Vil ikke sove til nat ...
Hej Helen,
Hjælp.... :-)
Vores 6 mdr. gammel datter vil bare ikke falde i søvn selv til nat, jeg giver hende cirka 200ml vælling nede på hendes værelse inden og derefter putter jeg hende i hendes seng, hun vil også godt lægge i et kvarter og hygge men så bliver hun bare meget meget ked af det, og så bliver jeg nød til at tage hende op og vugge hende i søvne og der kan hun også godt være meget sur.
Jeg synes også godt at det kan være svært at vurdere hvornår hun er træt om aftenen, vi plejer at putte hende ved en ni ti tiden.
Har du nogle gode tricks??
Noget helt andet er at jeg stadig giver bryst en til to gange om formiddagen og nogen gange en gang om eftermiddagen men jeg ville virkelig gerne holde helt men hvordan begynder jeg at vende hende fra det, kan jeg evt give hende noget mos i stedet måske om eftermiddagen?
Mit sidste spørgsmål går på om jeg fx godt kan putte et lille bitte stykke moden fersken eller melon i munden af hende. Jeg har prøvet et par gange nu og hver gang så ender det med at det ligesom sætter sig fast og jeg må vende hende ned af og slå hende lidt på ryggen og så brækker hun sig, burde hun ikke godt kunne spise sådan noget, det er også galt hvis jeg giver hende et lille stykke figen pålæg??
Tak
Hilsen en fortvivlet mor...