Brev:
Bära børn i arm
21. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Bära børn i arm
Kære Helen,
Jeg undrer hvis det kan vare skadligt før børnets ryg hvis man har det i arm meget. Jeg tænker speciellt på når man bærer på det med en arm under baken og en på ryggen som stød.
Eftersom jeg læst at bære børnet i sele ikke er så godt før ryggen så tænker jeg at det er detsamme når jeg har det på armen.
Mange tak før svar!