Brev:
Hvad er forskellen på mælk?
21. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Hvad er forskellen på mælk?
Hej Helen
Så er jeg her igen :-)
Matthes er nu snart et år og er bare helt fantastisk og glad.
Han får en flaske inden godtnat og det er omkring flasken jeg har et spørgsmål
Han får nu nan 3 men hvad er forskellen på nan 2 og 3, ved du det?
Og hvad er forskellen på nan 3 og alm. mælk?
Med venlig hilsen
Lea