Brev:
Problemer med maven?
21. juni 2009
Alder:
5 mdr.
Problemer med maven?
Hej Helen
Det virker til tider som om Frederik har fået problemer med maven. Efter han er startet på grød går der ofte nogle dage imellem hver gang han laver - men de dage han så gør det, kan han godt lave 3-4 gange.
Men dagene imellem siger han ofte "trykke-lyde" og virker irriteret. Jeg er i tvivl om han blot siger disse lyde, fordi han kan eller fordi maven driller.
Hans afføring er på ingen måder hård - svinger ml grød-konsistens og tynd.
Jeg forsøger med lidt sveske-mos, uden at han dog vil indtage særligt store mængder. Hvad tænker du? Kan han godt få træg mave af max ½ dl grød om dagen og kan man i så fald give et amme-barn lactulose?
Med venlig hilsen
Frederiks mor