Brev:
Søvnproblemer 4 mdr
15. maj 2004
Alder:
4 mdr.
Søvnproblemer 4 mdr
Kære Brevkasse
Vores dreng på 4 1/2 måned sover meget forskelligt fra dag til dag. Den ene dag kan han sove 2 middagslure og sove hele natten kun afbrudt af en enkelt ammetår. Den næste er det helt umuligt at få ham til at sove i løbet af dagen mere end max. 2 gange en halv time (med en masse gråd til følge) og han han vågner tilsvarende flere gange i løbet af natten.
Hvor gammel skal et barn være før de får en mere fast soverytme? Kan/skal vi tilstræbe at putte han på et bestemt tidspunkt hver aften? Han er nogle aftener MEGET svær at få til at falde i søvn uden intens vugning i barnevognen. Hvornår bliver børn bevidste om at de ikke vil sove?
Med venlig hilsen
Claire