Brev:
Väcka barnet på natten
22. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Väcka barnet på natten
Kære Helen,
Jeg har tidligare fået en plan før hvordan dagen skal se ud mht søvn og mad. Det hele førløber som det skal om dagen dvs mine twins spiser og sover i princip som de skal. Kl 18-19 tiden somner de før natten. Tidligere har de vognet vid ca 11 tiden før at spise igen, sovet til 3 og sen videre til kl 6. Nu har de holdt op med at vogne kl 11 og sover helt til 3 og ibland 3.30. Så, de "missar" en spisning.
Jeg er nu bekymrad før en av børnen tager ikke på i vikt så jeg er i tvivl om jeg skal väcka ham om natten før at han skal spise mere. Måske skal jeg også väcka den andre så han får i sig det han skal. Vad synes du ? mange tak!