Brev:
Glas Mad
22. juni 2009
Alder:
8 mdr.
Glas Mad
Hej Helen,
Så er Olivia godt på vej mod de 8 mdr., og hun er ved at være en rigtig frækkert.
Det er desværre blevet sådan, at hun meget hellere vil have maden vi køber i glas end det hjemmelavede vi laver til hende hver aften.
Hun får glas med i dagplejen, da det er det nemmeste, og det synes jeg egentlig er ok, men det ender tit med, at hun også får det om aftenen, da hun ellers ikke rigtig spiser. Jeg er begyndt at lave feks. en avocado og skinke ved siden af, så hun trods alt får lidt hjemmelavet, og det går egentlig fint hvis jeg blander det med købe maden.
Hvordan ser du på glas mad, får hun det hun skal have, og er der mere fedt i ??