Brev:
Er pludselig meget mor-syg
24. juni 2009
Alder:
23 mdr.
Er pludselig meget mor-syg
Hej Helen.
Et hurtigt spørgsmål.
Carolina bliver 2 år om 2 uger.
Og hun er inden for de sidste 1-2 uger blivet utrolig mor-syg. Hvis jeg er der, er der ingen andre der dur, heller ikke far. Er der et "tiger-spring" omkring de 2 år?
Hilsen Charlotte