Brev:
Sover och äter dåligt på dagen
27. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Sover och äter dåligt på dagen
Kære Helen,
Nu har jag fået problem med min andre andens så nemme tvilling. Han plejer at vare god til at spise og sove både dag og nat. Nu har han den seneste ugen i princip holdt op med at spise om dagen og han sover heller ikke.
Om natten ar det ikke nogen problemer. Då spiser han 2 x 190 ml på flaske. Om dagen plejer han at spise først bryst en suppleerande flaske ca 4-5 ganger. Nu spiser han ca 80 ml flaske en gang om dagen og så lidt bryst måske 2-3 ganger. Om aftnen grader han meget og kan ikke spise men han falder til ro vid bryst uden at ha spist nok.
Jeg hved ikke vad det er der sker og hvad jeg skal gøre før at få ham ind i ret rytme igen.
Kan du hjælpe mig? Tak =)