Brev:
Mælk, ost og æg
15. maj 2004
Alder:
9 mdr.
Mælk, ost og æg
1000 tak for en god brevkasse!
Jeg har nogle spørgsmål ang. mad til min søn på 9 mdr.
Hvordan skal jeg starte med at give ham sødmælk? Hvor længe kan jeg give ham modermælkserstatning?
Hvilken slags ost vil du anbefale mig at give ham?
Må han få æg og evt. hvor meget?
På forhånd tak...