Brev:
Spørgsmål til dagsplan
27. juni 2009
Alder:
6 mdr.
Spørgsmål til dagsplan
Hej Helen,
Så skriver jeg igen....;o)
Dit sidste svar hjalp rigtig meget, så nu får min dreng grød/mos 3 x dagligt ;o)
Mht. din dagsplan i dit forrige svar til mig (har indtrykket af, at du læser op på de forrige svar du har givet), så har jeg et spørgsmål vedr. amning om morgenen.... Er det ok at det første måltid han får om morgenen, nogle gange er grød?
Nogle gange ammer jeg nemlig tidlig morgen ved 4-5 tiden, hvorefter han sover videre til 6-7 tiden og der er han ikke umiddelbart sulten når han vågner.... og hvis jeg så ammer ham når han bliver sulten ved 7.30 - 8 tiden, så går der ihvertfald over 1 time inden han kan spise grød og det kan være lidt besværligt, da han på det tidspunkt er ved at være træt til formiddagslur....
Grøden har ellers gjort at der for det meste er kommet mere rytme ind i dagen og hvis han ikke får sin morgengrød, så er han svær at få til at sove en ordentlig formiddagslur (skal lige tilføjes at han altid gerne vil have bryst inden formiddagsluren). Så hvad er dine vise ord denne gang? ;o)
På forhånd tak ;o)
Sommerlige hilsner
Anja