Brev:
Asparges
27. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Asparges
Hej Helen,
Vores dreng på 11 mdr. er generelt glad for mad og spiser godt – blot han får lov at have noget mad i hånden til at bide af samtidig med den mad vi giver ham. Han er nu blevet helt vild med let svitsede grønne asparges – vi giver ham toppen som han gnasker på og alt ender i maven.
Men indenfor den sidste uge har han haft afføring ved opvågning om morgenen samt op til 4-5 gange indenfor den første time om morgnen. I afføring har der været lidt slim og den har været meget våd. Jeg er nu sikker på at det er pga. Asparges, da jeg har holdt øje med hvornår han har fået etc. – Kan du bekræfte at det kan være pga. asparges? Og i så fald hvorfor? Og bør jeg ikke give ham asparges?
TAK
Mvh
Lone