Brev:
Ruller fra ryg til mave, men ikke den anden vej ...
28. juni 2009
Alder:
5 mdr.
Ruller fra ryg til mave, men ikke den anden vej ...
Hej Helen
Lige et lille tillægsspørgsmål.
Vores søn på ca. 5½ mdr. har siden han var 4 mdr. rullet fra ryg til mave, og gør det stadig konstant.
Han bliver dog ofte træt af at ligge på maven, men han kan ikke selv komme tilbage på ryggen igen.
Skal jeg være bekymret over det?
Jeg tænker jo lidt på, at han ruller om på maven om natten, men når han ikke selv kan komme retur, kan det så være farligt?
Indtil videre er det min fornemmelse, at han kalder, når han ikke kan komme tilbage.
Jeg undrer mig bare over, at han skal være så lang tid om dét, når han kan så mange andre ting. Han er enormt aktiv med kroppen, arme og ben kører konstant og han er meget stærk i hele kroppen.
Han løfter sig også højt op på armene, men kan åbenbart ikke komme rundt alligevel.
Har du et godt råd, eller skal jeg bare slå koldt vand i blodet og vente tålmodigt :-)