Brev:
Pige på 5½ år tisser i bukserne
15. maj 2004
Alder:
5 år, 6 mdr.
Pige på 5½ år tisser i bukserne
Min pige på 5½ år tisser ofte i bukserne, nogle dage flere gange (både 5 og 6 gange), når jeg siger til hende gå ind og skift bukser, siger hun hvorfor det, og ligner et stort smørgsmålstegn. Hun har været renlig i et ½ år da hun var ca 3 år, og er blevet undersøgt på kryds og tværs uden man fandt noget.
Der kan godt gå ca 4 dage hvor det går godt, men så går det pludselig galt igen i flere dage, både her hjemme, i børnehaven og om natten.
Hun har været plaget af dårlige øre (har fået lagt dren ind 11 gange), men de er på plads nu.
Hun skal i skole her til sommer, og det er jo desvære et oplagt moppe emne, så det vil være dejligt hvis vi kan hjælpe hende, til at få helt styr på tisseriet inde da.