Brev:
Grænser - 2 år, 10 mdr.
30. juni 2009
Alder:
2 år, 10 mdr.
Grænser - 2 år, 10 mdr.
Hej Helen.
Jeg skriver til dig da vi er ved at blive vanvittig af vores barns opførelse (det var ikke pænt sagt) men han er godt nok strid lige for tiden.
Han hopper ud af sin seng når han skal sove, det er kun hans far som kan putte ham så han bliver i sengen. også hvis han vågner om natten er det kun far, som kan få ham til sove videre i sin egen seng, hvis jeg prøver vil han ingen ting og det ender med han kommer ind i vores seng.
Dette er også i orden, men lige for tiden er det hver nat. og så vil han ikke sove og vågner meget tidligt (og vil bare op og det skal være nu).
Han er også begyndt at være meget bestemt og skaber sig hvis han ikke får det som han vil. Han slår og skupper både os og de andre børn i dagplejen, og tager de ting de andre børn leger med og siger min min.
Han er blevet god til at styre det med at tisse når han er på toilet og bleen et tit tør når han skal skiftets, men ang stort, når jeg kan se at nu er det vist tid vi går på toilet, så vil han ikke, og så går der 5 min og så gør han det i bleen.
Vi prøvede en dag at han ikke havde ble på og det gik også fint med et uheld på et tæppe , vi gjorde ikke noget stort nr ud af det, men siden har han et par gange åbent bleen og tisset på tæppet meget bevidst. Han skal i børnehave til august.
Det skal lige siges at jeg har en depression og er sygemeldt men det er ved at gå bedre. så er det jeg tænker om det kan være derfor han er som han er, vi har jo ikke haft det samme overskud.
Jeg ved ikke om vi ikke har sat grænser og kan vi vende den negative opførelse på en god måde.
Jeg ved ikke om du kan hjælpe os.
Hilsen Britta