Brev:
Kravle op ad ting
30. juni 2009
Alder:
15 mdr.
Kravle op ad ting
Hei Helen
Min datter på ca 15 måneder kravler helt vildt og rejser sig op ad ting men nu er hun begyndt at kunne kravle op i sofaen og hun kan kravle op ad trapper og prøver at kravle ned ad trapper igen.
Så jeg vil høre om jeg skal stå bag ved hende når det er eller?
Hilsen Thora