Brev:
Enterobacter Sakazakii
13. juli 2009
Alder:
4 mdr.
Enterobacter Sakazakii
Kære Helen,
Detta er et uppføljningsspørgsmål hvedrørende tilberedning af nan. Du skrev at det findes Enterobacter Sakazakii i produkterne, jeg undrer hvad det kan ske med babyen hvis de får den?
Jeg er bange før at mine har fået den førdi de har problemer med magen, det er noget som minder om reflux men det kommer ikke så meget gulp op. De bare vil ikke spise mere før de får reflux. Kan det vare pga at de har fået Enterobacter Sakazakii ? Hvad kan jeg gøre hvis det er noget at gøre? Skal også sige at de første 2.5 mån fik de kun bryst sen har jeg suppleeret med nan,, men har dessværre førberett flasker på kyl den medste tid. Tak =)