Brev:
Soveproblemer for vores børn
20. juli 2009
Alder:
5 år
Soveproblemer for vores børn
Hej..
Jeg har en datter på 5 år og en søn på 3 år.. Vi har næsten altid haft soveproblemer med dem om aftenen. Men det er efterhånden så slemt så vi ikke aner hvad vi skal stille op, vi har prøvet en masse forskelligt.
Ligenu prøver vi at putte et barn hver på hver deres værelse, men det er sjældent det lykkedes og det er meget opslidende at skal bruge alle aftener på det. Jeg håber du kan fortælle hvor vi kan gå hen for at få noget hjælp til at løse dette problem. Vi bliver jo på deres værelse da de bliver ved med at stå op hvis vi går fra dem.. Det er mest vores datter der er svær da hun er en meget bestemt og styrende dame. men kan også mærke lillebror begynder at gøre som hende ..
Mange hilsner
Majbrit