Brev:
Meget morsyg dreng
16. maj 2004
Alder:
2 år, 3 mdr.
Meget morsyg dreng
Hejsa
Vi har en dejlig dreng på 2 år og 3 mdr. Desværre er han MEGET morsyg og har været det tæt på et år nu. Det skal siges at hans far ofte arbejder til kl 20 om aftenen og når derfor lige at komme hjem inden sønnike skal ligges og faderen har ligeledes lørdagsvagter hver 3. lørdag, hvor vi så er alene hele dagen.
Vores søn kan finde på at skrige i op til 20 minutter om morgenen, når jeg kører og vil ikke have at hans far kommer i nærheden af ham. Hvad gør vi?
Jeg kan ikke overskue, at jeg skal gøre alting for vores søn og ikke kan bruge den hjælp som hans far hellere end gerne vil give mig, men i følge sønnen skal mor gøre alting hele tiden og her drejer det sig om at skifte bleen, give mad, nusse, tage op om morgenen, putte o.s.v.
En af grundene til min frustration er også at jeg venter mig og skal nedkomme til jul.
Håber på et godt og konstruktivt svar.
Hilsen
Mette